Standen Spiker 1 oktober
Bekijk hier de standen Download
Bekijk hier de standen Download
Beste Spiker leden,
Ik hoop dat jullie de zomervakantie allen goed zijn doorgekomen! Volgende week gaan we weer van start met de trainingen. Maar hopen met zijn allen dat we het seizoen 2022/2023 in goede gezondheid doorkomen. Hier alvast een paar “dienstmededelingen” :
1/Aankomende maandag worden 2 nieuwe netten beschikbaar gesteld door Sportkompas. Spiker heeft nog een aanvullend net besteld zodat we dan weer 4 goede netten hebben. Mocht iemand nog aanvullend een net willen hebben er zijn nog een paar oude op voorraad en te verkrijgen via Theo
2/Onze materiaalman heeft alle volleyballen nog bekeken en er zijn een aantal oude miniballen e.o. seniorenballen over. Heb je interesse in een volley voor jezelf meld je even bij Theo.
3/In de bestelling is op dit moment een materialenwagen waarop al onze volleybalattributen kunnen worden bewaard. Denk hierbij aan de zware palen, netten e.o. de antennes. Deze wordt bekostigd door allerlei ontvangen baten van het afgelopen jaar. Exacte levering is nog onbekend i.v.m. de crisis.
4/Materiaalman is druk bezig om allerlei oude niet meer gebruikte materialen weg te doen iom Sportkompas en heeft nieuwe indeling gemaakt in het materiaalhok. Dit moest ook gebeuren door aanschaf v.d. nieuwe materialenwagen.
LATEN WE PROBEREN HET MATERIAALHOK ZO NETJES MOGELIJK TE HOUDEN OOK VOOR ANDERE VERENIGINGEN.
5/Daar gezondheid van Rob voorzitter activiteitencommissie hem wat in de steek liet hebben we tijdelijk gevraagd aan Janet Soer dit van hem over te nemen en gelukkig heeft ze ja gezegd.
6/Aan de vluchtelingen uit Oekraine hebben we via een tussenpersoon gevraagd dat als er mensen zijn die graag willen volleyballen van harte welkom zijn bij onze vereniging. We wachten af.
7/ We moeten aan de gang met het binnenhalen van nieuwe leden. Dit om de vereniging in leven te houden voor nu maar ook na de toekomst toe. Melissa heeft een mooie sticker ontworpen voor alle doelgroepen en deze willen we proberen te verspreiden via alle lagere scholen. Ook proberen we deze te verspreiden op een aantal openbare plekken. Heb je nog een aanvullend idee hoe we dit kunnen aanpakken kom er mee. Ken je iemand die lid wil worden vraag hem of haar of ze een keer komt op onze gratis trainingen.
Zo dat waren weer een aantal zaken zo aan het begin van het seizoen. Veel volleybalplezier! Dat is het belangrijkste en we spreken elkaar binnenkort weer.
Vriendelijke groet,
Hans Kerseboom
Voorzitter Spiker.
Zie voor onze privacy policy de site: www.spiker.nl
Beste Spiker leden,
Het Bestuur van Spiker heeft 25 kortingskaarten gekregen van avonturenpark Hellendoorn. Heb je interesse? Mail dan voorzitter@spiker.nl en geef aan hoeveel je er wilt hebben. Wie het eerst komt wie het eerst maalt!
Vriendelijke groet, Hans Kerseboom
Voorzitter Spiker.
Zie voor onze privacy policy de site: www.spiker.nl
Beste Spiker leden,
Je hebt vandaag nog de tijd om je op te geven voor aankomend mixtoernooi en de gratis barbeque voor leden aanstaande zaterdag ………
Stuur je aanmelding naar wedstrijdsecretariaat@spiker.nl
Vriendelijke groet,
Hans Kerseboom
Voorzitter Spiker.
Zie voor onze privacy policy de site: www.spiker.nl
De laatste volleybaltraining van de mini’s is gezellig afgesloten met een ouder-kind toernooi. De kinderen hebben samen met hun vader en/óf moeder verschillende wedstrijden gespeeld. Iedereen speelde op zijn eigen niveau en dat leidde tot leuke en verrassende resultaten.
Wil je ook eens komen kijken hoe leuk volleybal is? Na de zomervakantie, vanaf 22 augustus, zal er weer getraind gaan worden in de Bhoele voor het nieuwe seizoen. Voor meer info: minis@spiker.nl‘
Met vriendelijke groet,
Janneke van Overbeek
mini coördinator Spiker
De jonge meiden van Dames 5 zijn met overweldigende voorsprong (22 punten op de nr 2) eerste geworden in hun poule. Dit was het eerste (volle) seizoen dat de meiden in de senioren competitie uitkwamen. Super gedaan meiden! Iris, Lara, Manon, Michelle, Nienke, Roos, Sofie, Teslijn en trainer & coach Denise van harte gefeliciteerd!!,
Beste leden,
Aanmelding opgeschoven naar 2 mei!
Vriendelijke groet,
Hans Kerseboom
Voorzitter Spiker.
Zie voor onze privacy policy de site: www.spiker.nl
Beste Spiker leden,
Tijd geleden dat jullie wat van mij hebben gehoord! Mooi dat we weer kunnen volleyballen na de Corona tijd. Het komt allemaal wat vreemd over zeker zo half weg een seizoen. Maar hopen dat het volgend jaar beter wordt. Je kunt ook goed merken binnen de vereniging dat het moeilijk is de betrokkenheid weer op ’aan’ te zetten.
Deze situatie werkt ook door op bestand van onze leden die ook een deuk oploopt. We proberen op alle manieren het tij te keren maar dat valt niet mee. Op aantal plekken vallen er gaten in de bemensing met het gevolg dat er veel taken terecht komen op een kleine groep. Tevens willen een aantal oudere leden graag het stokje overdragen aan de jongere garde wat dan vaak niet makkelijk is. (bedenk dit dus goed indien je wordt gevraagd om te helpen)
Krijgen wij voor bepaalde taken geen mensen dan zullen wij die moeten gaan inhuren en gaat het geld kosten.(wat dan weer in de contributie gaat zitten)
Al met al een zorgelijke ontwikkeling ook voor mij als Voorzitter en maar zien waar we als vereniging de aankomende jaren naar toe gaan.
Nu weer een aantal actuele zaken die voorbij zijn gekomen de afgelopen periode:
1/ We zijn in gesprek geweest met Wil Schoonhoven over zijn rol binnen Spiker. Hij wil geen voorzitter worden maar wel een mediator rol vervullen binnen de TC en de trainers e.o. spelers. Fijn dat ie dat wil doen en je zult hem regelmatig zien binnen de club.
2/Rob is al tijdje niet binnen de club in verband met ziekte maar heel langzamerhand komt er wat verbetering in zijn situatie. Daar ik vind dat contact tussen de leden van de activiteiten commissie verwaterd heb ik met Rob overlegd of deze rol niet tijdelijk door een ander kan worden overgenomen. Hij was het daar gelukkig mee eens. Heb gezocht binnen de club naar een verbinder en gelukkig wil Janet Soer het tijdelijk van hem overnemen.
3/Evaluatie gaat in mei plaatsvinden tussen Rutger Boerdam en ons naar aanleiding van zijn trainersrol binnen mini’s e.o. jeugd.
4/Trainingen gaan in mei door in verband met uitval Covid en lopen door tot 10/6. Daarna bezien we of we naar buiten gaan.
5/Aankomende week ga ik naar Alterno deze is superclub binnen ons volleybalgebied. Hier wordt o.a. gesproken over Action volleybal en hoe het gaat met de volleybalclubs in de regio.(o.a. kan een ieder het hoofd boven water houden)
6/Nieuwe volleybalnetten voor onze eigen club worden besteld zodat het ophangen makkelijker wordt. In aankomende Bestuursvergadering gaan we het nog over palenwagens hebben Gemeente wil hier niet aan bijdragen.
7/onderhoud zaal is constante zorg en hier wordt door ons steeds op gehamerd bij Sportkompas.
9/ Hoe staat het eigenlijk met het beachveld. ? Er is door mij heel veel tijd in gestoken maar het heeft nog niet veel opgeleverd wat is het geval? Het blijkt dat Last Gear de officiële huurder maar een contract heeft van een half jaar op het bestaande veld. Wij zijn onderverhuurder van Last Gear. Gemeente heeft aangegeven dit te gedogen maar Last Gear wil eerst een betere huurovereenkomst .(voor half jaar is wel weinig als wij daar ons beachveld willen opzetten ) Onderlinge communicatie problemen bij Last Gear heeft er toe geleid dat zei opnieuw gaan kijken naar de indeling van het veld. Wat laat maar is niet anders.(heb er nu voor gepleit het veld in het midden te houden. Als we namelijk op de huidige plek zouden zitten moet er een omheining komen voor 5k en dat is voor ons niet haalbaar) Huidige offerte van onze sponsor Hofmeijer is voor ons te hoog in prijs en zou het dubbele kosten van de begroting ad 7k. Al met al ook voor mij een frustrerende situatie maar we moeten maar even afwachten naar de nieuwe plannen van Last Gear …. Tevens kijken we naar een offerte voor een betere prijs.
Behoudens onze standaard zaken waar wij nu mee verder gaan is dit zo een beetje wat er speelt op dit moment.
Laten we met zijn allen proberen onze mooie vereniging in stand te houden. En tot de barbecue 😉
Vriendelijke groet, Hans Kerseboom
Voorzitter Spiker.
Zie voor onze privacy policy de site: www.spiker.nl
Op dinsdag 26 april gaat de ticketverkoop voor het FIVB WK Volleybal Vrouwen live. Om dat te vieren, lanceren we samen met TIG Sports een speciale clubactie waarmee je twee vliegen in één klap slaat: samen met je clubgenoten ben je getuige van het grootste volleybalfeest ooit in Nederland én daarmee vullen jullie ook nog eens de clubkas!
We vinden het belangrijk dat jouw vereniging de vruchten plukt van het WK. Daar geven we op meerdere manieren invulling aan. Een financieel steuntje in de rug is er daar één van. Daarom hebben we in samenwerking met TIG Sports een clubactie met bijbehorende staffel opgesteld: hoe meer tickets er via jouw verenigingscode worden besteld, hoe meer geld er verdiend wordt voor de club.
Hoe werkt de WK-clubactie?
Als je jouw vereniging aanmeldt voor de ticketactie, ontvang je een bannerset met bijbehorende UTM-code. Via de UTM-code kunnen wij precies zien hoeveel kaarten er via jullie unieke link besteld worden. De UTM-code kun je als link koppelen aan de banners die wij zullen aanleveren. Ook kun je ze als link communiceren op jouw website of social media-kanalen. Belangrijk om te weten: iedereen kan tickets bestellen met gebruik van jullie clubcode. Trommel dus al je leden en vele anderen op voor een dagje topvolleybal en vraag hen om de bestellink te gebruiken én ook te delen met mensen in hun netwerk!
Wat levert de actie op voor de clubkas?
|
De staffel ziet er als volgt uit:
Spelregels:
|
Zo meld je jouw vereniging aan
Gaat jouw club de uitdaging aan om zoveel mogelijk WK-tickets te (laten) bestellen? Meld je dan uiterlijk 21 april aan via dit formulier*. Op maandagochtend 25 april ontvang je dan, op het opgegeven e-mailadres in het aanmeldformulier, de bannerset, UTM-code (met uitleg) en andere informatie die je moet weten over het vervolg van de clubactie.
Op dinsdag 26 april gaat de ticketverkoop voor het WK live. Meer info over het precieze tijdstip volgt in de mailing op 25 april. Op het moment dat de kaartverkoop start, wordt jullie unieke UTM-code geactiveerd en kunnen er volop kaarten besteld worden!
Je kunt jouw vereniging tot uiterlijk 8 mei aanmelden voor de speciale WK-clubactie. Meld je jouw club na 21 april aan? Houd er dan wel rekening mee dat het een paar werkdagen kan duren voordat je de bannerset en de UTM-code ontvangt. Vanaf de dag dat jouw UTM-code actief is, gaat jouw club meedoen aan de actie.
Let op: kaarten die via de webshop zijn gekocht voordat jouw vereniging zich heeft aangemeld voor de actie tellen niet mee in de staffel en kunnen ook niet met terugwerkende kracht worden toegevoegd aan de staffel. Dat geldt ook voor kaarten die niet via de banner/UTM-code van de club zijn verkocht.
* In het aanmeldformulier wordt gevraagd naar jouw verenigingscode. Dat is: CKL8V27
Win een clinic van de Volleybaldames
Mocht je nog niet genoeg goede redenen hebben om jouw vereniging aan te melden voor de clubactie dan trekt deze je ongetwijfeld over de streep: onder alle clubs die deelnemen aan de actie verloten we één clinic van de staf en enkele speelsters van de Volleybaldames. De clinic wordt gepland in het seizoen 2022-2023.
Samen met je clubgenoten op de tribune
Zie je het al voor je? Één groot WK-feest op de tribunes in Apeldoorn, Arnhem en Rotterdam, met zoveel mogelijk clubgenoten om je heen. Daar streven we samen met jullie naar! Er gelden wel een aantal regels als je voor grote(re) groepen tickets bestelt: